Da teoria à prática
gênero, saberes docentes e desafios contemporâneos
DOI:
https://doi.org/10.36661/2238-9717.2017n29.7619Palabras clave:
Gender studies, Teaching, School without Party Program.Resumen
This article aims to discuss the context of contradiction starred by the growth of gender studies, and its infiltration in the field of teaching, in parallel to the emergence of a variety of law projects inspired in the School without Party Program.
Descargas
Los datos de descarga aún no están disponibles.
Descargas
Publicado
06-02-2018
Número
Sección
Dossiês
Cómo citar
Da teoria à prática: gênero, saberes docentes e desafios contemporâneos. Fronteiras: Revista Catarinense de História, [S. l.], n. 29, p. 50–62, 2018. DOI: 10.36661/2238-9717.2017n29.7619. Disponível em: https://periodicos.uffs.edu.br/index.php/FRCH/article/view/7619. Acesso em: 3 mar. 2025.