Da teoria à prática

gênero, saberes docentes e desafios contemporâneos

Autores/as

  • Cíntia Lima Crescêncio Universidade Federal do Mato Grosso do Sul

DOI:

https://doi.org/10.36661/2238-9717.2017n29.7619

Palabras clave:

Gender studies, Teaching, School without Party Program.

Resumen

This article aims to discuss the context of contradiction starred by the growth of gender studies, and its infiltration in the field of teaching, in parallel to the emergence of a variety of law projects inspired in the School without Party Program.

 

Descargas

Los datos de descarga aún no están disponibles.

Publicado

06-02-2018

Cómo citar

Da teoria à prática: gênero, saberes docentes e desafios contemporâneos. Fronteiras: Revista Catarinense de História, [S. l.], n. 29, p. 50–62, 2018. DOI: 10.36661/2238-9717.2017n29.7619. Disponível em: https://periodicos.uffs.edu.br/index.php/FRCH/article/view/7619. Acesso em: 3 mar. 2025.